Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Hvordan bygge opp en jobbgarderobe?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-12-07, 00:01   #24
Balanse
Vaklende

Balanse sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Blogginnlegg: 16
Balanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvordan bygge opp en jobbgarderobe?

Et tips fra meg som er i liknende type jobb og størrelse:
Tjukke strømpebukser og komfortable kjoler.

Jeg har en mye enklere hverdag etter at jeg gav blanke i å leite etter bukser, og i stede fant frem forskjellige typer kjoler, blant annet omslagskjoler. Det var en stor terskel for meg å gå med kjole på jobb, men jeg kledde meg ned med sko og lange "innejakker" i strikk eller bomull. Veldig praktisk og greit, om ikke supertrendy. En finkjole i svart kan feks kles ned med en ensfarget bomullstopp i grønt, rødt eller lilla under, og tjukke ullstrømpebukser.

Litt bukser må man ha, da. Voice of Europe har noen bukser som opprinnelig kom fra Popins basiskolleksjon. De er i svart, grått eller brunt og passer flott til lange damer i strl 42/44.

B-young og Lene V har veldig greie klær for "vår" størrelse synes jeg, i priser som lar deg eksperimentere litt.

Ellers synes jeg In Wear og Day har greie ting for en uformell jobbgarderobe.

Håper du finner deg noe!

Balanse er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:55.