Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Nabo som stjeler fra oss

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-12-07, 08:40   #1
MorStine
*elsker ENGA*

MorStine sin avatar

Medlem siden: May 2007
Hvor: Øvre Romerike
Blogginnlegg: 2
MorStine er populærMorStine er populærMorStine er populærMorStine er populær
Standard

Nabo som stjeler fra oss

Vi fikk i oktober nye naboer. Som er gamle kjenninger av politiet. Det ble laget ett kommunalt hus nedenfor oss for noen år siden, der har disse nå flyttet inn. Da 7 åringen fylte år i november fikk han ny sykkel. Den sto låst på trappen, innen for gjerdet med lukket port, på baksiden av huset. Der har disse vært og stjålet sykkelen. Politiet er 99 % sikre på at det er disse, den ene er eksnarkoman og den andre er visstnok ikke nykter... God kombi. Denne uken har vi oppdaget at posten vår forsvinner. Har ikke fått post på flere dager og jeg vet det var post i kassen på mandag, for da tok jeg bare ut en hentelapp som jeg skulle hente ut. Resten av posten lot jeg ligge, og den er borte. Jeg venter levering av dvder, men de er muligens stjålet de også Så nå skal jeg ut å kjøpe låsbar postkasse!!! De har stjålet fra andre naboers eiendom også, stjålet posten til vår nærmeste nabo, Mastercardet han og koden ble stjålet, så det er ikke bare oss... Og politiet kan ikke gjøre noe, og kommunen kan ikke flytte dem. Vi har trivdes så godt her, men nå vet jeg neimen ikke mer...

Måtte bare få ut litt frustrasjon, dette ligger som en klump i magen min, synes det er så guffent!

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:24.