Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon

Tele2 og sperring av mobil-abonnement?

Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-12-07, 23:23   #1
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Tele2 og sperring av mobil-abonnement?

Jeg og min mann har begge våre abonnementer på samme regning, og grunnet diverse årsaker fikk vi ikke betalt den forrige regningen og mobilene ble plutselig sperret. Greit det, vi betalte regningen med en gang (på fredag) og ventet på at mobilene skulle åpnes igjen. Men det rare er at begge telefonene ikke bare var sperret for utgående anrop og sms, men også INNKOMMENDE? Det går verken an å ringe eller sende sms til noen av dem? Det har jeg aldri vært ute for før, er det vanlig?
Uansett, min mann ringte Tele2 i dag for å høre sånn cirka hvor lang tid det ville ta før telefonene var åpne igjen, og da sa damen at det skulle de være i løpet av en halvtime etter at regningen var registrert. Nå har det gått flere dager (de har vel åpent i helgen også, men bankene registrerer vel kanskje ikke innbetalinger da, så det er jo forståelig).
Hun var skikkelig sur og nedlatende, og hun spurte hvilken regning dette gjaldt. Mannen sa det gjaldt den aller siste, og hun ville ha beløpet. Han husket ikke helt (var ikke hjemme og hadde ikke regningen med seg på jobb, akkurat) og sa "rundt 1700,- kroner". Nei, det nyttet ikke, hun måtte ha NØYAKTIG beløp. Til slutt var hun så sur at mannen bare måtte legge på, han orket ikke å krangle.
Har de ikke dette på data da?? Jeg synes det høres ut som hun skapte seg skikkelig, men jeg vet jo ikke hvilke rutiner de har.

Har noen av dere fått sperret abonnementet deres, dere som har Tele2? Sperrer de altså for både innkommende og utgående anrop, og tar det lang tid før telefonen virker igjen? :holder på å daue uten telefon:

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:48.