Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Husmorskole

Sjuskenes juletråd. Tips, trøst og skryt

Husmorskole Det finnes et hav av gode tips til hvordan få ting til å fungere bedre. Her kan man spørre, dele og få gode råd av hverandre.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-12-07, 00:51   #14
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 676
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sjuskenes juletråd. Tips, trøst og skryt

Jeg tømte skapene under kjøkkenvasken og baderomsservanten, og kjøkkenskapet varmtvannstanken står i, her om dagen (riktignok fordi det skulle komme rørlegger på befaring, men det er nå så). Så de kan nå faktisk vaskes, og vi kan sortere ut og hive en god del ting før vi stapper resten inn igjen.

Og så har vi kjøpt (eller bestilt) alle julegavene, og de som skal sendes, pakket jeg inn i går kveld og tok med på posten i morges.

Sist helg var vi hos noen venninner på julegodtelaging, og fikk med en liten boks marsipanfigurer som poden og jeg hadde samarbeidet om. Førstkommende helg skal vi til Heikofamilien og bake pepperkaker. Og så har jeg kjøpt glanspapir så poden skal få prøve å klippe snøfnugg-stjerner, som han syntes var så morsomt i barnehagen forrige uke. Hvis vi får somlet oss til å gjøre det en dag, da.

Det er dessuten ganske ryddig her etter at oppussingen og ommøbleringen vi har bedrevet i høst omsider er ferdig - bare to bokhyller å montere nå, så er alt klart. Plass til juletreet tror jeg til og med vi har nå.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:58.