Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Se hva jeg har kjoept i NY!

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-10-06, 03:36   #1
LaBanga
fri

LaBanga sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 11
LaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Se hva jeg har kjoept i NY!

Jeg er jo i New York paa ferie akkurat naa. Har to dager igjen, og jeg er rimelig gaaen i beina etter masse traving paa butikker over hele byen. Tenkte jeg skulle gi dere en foreloepig rapport over shoppingen min her over.

Den stoerste investeringen min er denne The North Face jakka: http://www.moosejaw.com/moosejaw/pro...pf_id=10023195

Er kjempefornoeyd med den. Fikk til og med rabatt saa jeg betalte 291 dollar for den. Synes ikke rundt 2000 er saa ille. Vet ikke helt hvor mye den koster i Norge, men tipper det ligger paa over 4000 etter hva jeg har sett av liknende jakker

Storebror kommer nok til aa bli i ekstase naar han faar disse Heely-skoa:

Sko med hjul under. De er nesten helt like de over, bare at det er oransj soem, der det er hvitt paa bildet.

Storesoester har jeg kjoept denne stilige genseren fra Gap til:

Storebror har ogsaa faat en foret hettegenser fra Gap.

Ellers saa har jeg handlet litt til meg selv paa Zara, en sort strikkakjole med v-hals, en moerkeblaa kardigan og en moerkeblaa silkebluse.

Og saa har jeg traalet museer og kjoept en del kunstboeker.

Men jeg er enda ikke ferdig. Lillebror har ikke faatt saa mye som de store, saa jeg maa se om jeg finner noe morsomt til ham ogsaa.

Og saa kom jeg over en helt nydelig liten butikk i SoHo som hadde en nydelig haarboeyle i retro silkestoff, i fargene moerk blaa, turkis og brunt. Va'kke billig for en haarboeyle, men jeg maatte bare ha den. Saerlig naar jeg fikk matchende klokke til. 140 dollar fattigere var jeg da jeg kom ut fra butikken Men kul var jeg iallfall

Dersom noen har noen tips om hva jeg bare MAA kjoepe naar jeg er i NY, saa rop ut. Jeg har to dager igjen!

Sist redigert av LaBanga : 27-10-06 kl 03:43. Årsak: Glemte noe...
LaBanga er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:35.