Sv: Om julegavenes innhold
Det var nok meg med tripp-trapp-stolen ja Vi er faktisk så kjipe at jenta allerede har fått den og tatt den i bruk. Vi gadd ikke pakke den inn, og ta den med på julefeiring 3 timer unna med bil. Det blir helt sikkert nok gaver å dra på 
Vi har alltid gitt tripp-trapp-stol til ungene våre den andre julen deres, og guttene som var ca 2 år da de fikk sine stoler har vært veldig begeistret for de. Det er de den dag i dag. Det er DERES stoler, og nåde den som låner stolen uten å spørre Poenget mitt er at en sånn gave er noe de vil ha glede av i mange år framover, faktisk helt til de er voksne, og kan la den gå i arv til evt sine barn igjen.
Sånn generelt sett så ønsker jeg at barne mine skal få julegaver som er både praktiske OG gøyale, helst på en gang Mine barn blir glade for klær og de blir glade for leker, og kjenner jeg familie og venner rett, så kommer det nok til å ligge litt av begge deler under juletreet.
Og bare for ordens skyld. Snuppa får liten babyborn dukke fra brødrene, og en billedbok fra Nissen også på julaften, så jeg tenker nok hun blir fornøyd. Uten at jeg tror hun har så veldig store forventninger i en alder av 14 mnd 
Føyer til:
Jeg mener også at barna skal få, så sant det er praktisk og økonomisk mulig, det som står høyest på ønskelisten sin. Enten det nå er bursdag eller jul.
Eldstemann ønsker seg mest her i verden en EKTE tryllestav. Den blir jo litt vanskelig å oppfylle, men jeg vet at tante har vært og handlet et gammeldags tryllesett, og lærebok i trylling. Så får vi håpe det gjør nytten Vi har snakket om at man må lære seg å trylle, at det ikke finnes tryllestaver som tryller helt av seg selv.
Nr to på lista hans er en robot, og det får han av oss foreldre. Robosapien heter den visst. Det er en skrekkelig unyttig ting, som vi strengt tatt ikke har plass til en gang, men han falt så til de grader for den i butikken at vi endte opp med å kjøpe den.
Mellomste på tre år har ikke helt begrep på julen, og hva han ønsker seg, så han får en praktisk men morsom gave av oss i år 
En ting til ang tripp-trapp-stol o.l. Hadde dette vært en ting som skulle gått i arv mellom ungene, så hadde vi ikke gitt den i julegave. Da hadde vi kjøpt den utenom som alt annet barneutstyr. Men all den tid de får hver sin, så tenker jeg at det er en flott julegave, som de vil ha glede av lenge 
Sist redigert av Hannah : 21-12-07 kl 03:57.
Årsak: La til litt mer i innlegget
|