Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Unge mødre

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-12-07, 17:20   #10
Line*
Expired

Medlem siden: Dec 2006
Line* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Unge mødre

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Selvsagt er det det, men jeg dånte bare litt da jeg så den plakaten. Jentungen er 17 år, og syntes vel jeg var rene oldemora da jeg fikk barn som 24-åring. Men fordommer finnes jo selvsagt i alle aldersgrupper. Jeg kommer nok til å se første episode bare for å se hva dette er for noe.

Jeg tror du er en av dem med noen fordommer...

Neida, men jeg kan si LITT om dette: Min datter er jo som kjent ung mor. Fikk første 1 mnd etter fylte 18, og andre nå rett før fylte 20.
Gud, det er fordommer der ute! Og JEG er den som får de.
Jeg har mislykkes som mamma fordi hun ble ung mor, etc.
Det er helt vilt.

Min datter fortalte meg om dette programmet, fordi ei hun kjenner fra Hprten, eller noe sånt, skulle være med. Og hun sa: " Er det mulig? Jeg fatter ikke at de vil være med på sånt! jeg skjønner ikke poenget med å lage programmet en gang. Og det at hun vil være med på det, sier mer om henne som jente/kvinne, enn som mor, synes jeg!"
Sa min unge datter, tobarnsmoren....

Jeg nevnte med tenna igjen: "Du kunne jo ha prøvd å melde deg på....!!!"
Hun lo..."Redd for å fremstå som gammel eller, bestemor? "

Ja, hun lo sånn. : peker opp;

Jeg: " "

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:42.