Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Barnesete til bil

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-01-08, 21:05   #1
rajraj
*_*

rajraj sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Kjellerlemmen
Blogginnlegg: 115
rajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de fleste
Standard

Barnesete til bil

Jeg har søkt litt og funnet en del om bilseter, både her på FP og andre steder. Allikevel er jeg litt forvirret, og håper på noen gode råd.

Lille gubben sprenger snart sin MaxiCosi-stol, så nå må vi bytte den ut. Han veier i underkant av ni kilo og er sterk i rygg og nakke, selv om han ikke sitter ordentlig selv ennå. Jeg har tenkt på en Britax Secura, den er beregnet på 0-25 kilo, er den ikke? (Hva er forresten grunnen til at noen seter er beregnet fra 9 kilo, mens andre er fra 0 kilo - går dette på bekostning av sikkerheten?)

Det jeg er ute etter:
- En stol som er supersikker, ført og fremst - og dermed må den stå bakovervendt.
- Lett å montere.
- Et stort pluss hvis den kan legges litt bakover i ryggen i begynnelsen, fram til han sitter ordentlig selv.

Er det andre ting som er viktig å tenke på når man skal kjøpe sete?

rajraj er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:04.