Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

*spinoff* Leter du stadig etter tingene dine? Trenger du en dings som kan finne de?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-01-08, 12:32   #1
Pio
Har ponny, ønsker høyhest

Pio sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Pio er populærPio er populærPio er populærPio er populær
Standard

*spinoff* Leter du stadig etter tingene dine? Trenger du en dings som kan finne de?

Jeg er nemlig av typen som ALDRI har peiling på hvor jeg har lagt fra meg nøkler, lommebok og mobiltelefon.( Har den ofte på lydløs.)
Det er faktisk et ganske frustrerende problem her i huset, fordi jeg stadig vekk løper rundt og skal finne viktige ting før vi/ jeg skal noe sted. Det er helt håpløst, og jeg klarer ikke å forandre på det. Det hjelper lite at 1-åringen i huset finner disse tingene, og legger dem der hun finner det for godt som feks i skittentøyet, i søpla, bak sofaen, i lekekassa osv.

Gladnyheten er at jeg i går fant løsningen på alle mine sorger. I en sånn "dingse-butikk" fant jeg dingsen som jeg har ventet på. Det er en liten konsoll med 4 tilhørende enheter, som man fester på det som stadig vekk blir borte. Når man så ikke finner nøklene sine, er det bare å trykke på knappen som tilhører nøkler på konsollen, så vil enheten pipe høyt og tydelig.

Jeg fant min på Strømmen Storsenter, men det finnes sikkert tilsvarende butikker andre steder i landet, eller kanskje på Clas Ohlson?

Pio er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:42.