Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold > Madam Mims oppskriftsforum

Tapas

Madam Mims oppskriftsforum Har du noen gode oppskrifter å dele, eller er på jakt etter noen gode oppskrifter? Da er dette det rette forumet.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-01-08, 11:44   #1
Røverdatter
Borte

Røverdatter sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Tapas

Jeg skal lage fest for 8-10 mennesker på lørdag og planlegger tapas. Jeg har aldri laget tapas til så mange, så jeg regner med at jeg må øke oppskriftene mine litt. Jeg lager og kjøper altså rikelig med:

Aïoli
Saltkokte små poteter
Kjøttboller
Tomatsaus med fersk basillikum
Kyllingvinger
tomatsalat med avocado, rødløk og pinjekjerner
Grønn salatblanding med agurk og tomat
Tzatziki
Pariserloff ristet i olivenolje
Foccachia
Fylt sjampingjong
Serranoskinke og spansk salami
Gode oliven
Fetaost
Manchego-ost

I tillegg skal jeg prøve meg på en sånn omelettsak (kommer ikke på hva det heter) med sopp og spinat.

Er det nok til et spennende tapasbord? Har noen oppskrift på enkle tapasretter som kan passe til, og som helst kan lages en stund i forveien?

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:46.