Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Restaurant Xich Lo i Oslo

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-01-08, 17:47   #10
Lykken
Nek er allrighte dyr

Lykken sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Restaurant Xich Lo i Oslo

Ok, det høres ut som en god restaurant, litt spesiell siden det er fransk/vietnamesisk-inspirert, har lest noen bra anmeldelser på nett.
Vi skal feire min søsters 30-årsdag, og jeg vil at restauranten skal være over middels bra. Og vi er alle veldig glade i asiatisk. Spesielt jeg og mannen, og vi liker at de lager det kruttsterkt (spesielt når vi ber om det, og at de ikke tar oss for teite nordmenn som egentlig ikke vet hva sterkt er...). Vi er så heldige å ha en restaurant i lokalmiljøet som drives av en slekning av kokken eller eieren på Dinner, og har blitt ordentlig bortskjemte på supergod Szechuanmat. Vi prøvde å få bord på Nodee, men det var visst ikke noe ledig.
Men Dinner er jo en velprøvd og sikkert alternativ, ellers har jeg også tenkt på indiske Agra på Aker Brygge, noen som kan anbefale den?

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:45.