Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Tilbudsukene på Ica?

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-01-08, 14:46   #1
Pasta
En skrue løs

Pasta sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
Pasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner til
Standard

Tilbudsukene på Ica?

Alt jeg lurer på idag

Jeg følger til vanlig lite med på priser på dagligvarer, men nå er vi inne i en liten spareperiode.
I avisen i dag sto det at Ica neste uke skal ha 40% på utvalgte varer.
Mandag på butikkbakte brød, tirsdag fersk fisk, onsdag frukt og grønt, torsdag frysevarer fra findus, fredag pølser fra gilde og lørdag tex mex fra santa maria.

Det jeg lurer på er om Ica er en såpass dyr butikk at det allikevel vil lønne seg å kjøpe varene på Rema eller Kiwi, eller om det vil lønne seg å kjøpe dem på Ica denne uken. Noen som kan svare ?

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:06.