Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Er jeg kjip?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-01-08, 23:09   #1
vimjer
Tante Sofie

vimjer sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 6
vimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Er jeg kjip?

Jeg får litt flashbacks til urgammel forumdiskusjon vedr. rosa gummistøvler til gutter.

Saken er at seksåringen så gjerne vil at jeg skal strikke ullbukse og ullgenser til han. En gutt i klassen hans har slike tynne strikkaklær som kan brukes inne.

Vel, i dag gikk turen til garnbutikken, og han skulle selv få velge farger. Han ville ha rosa genser og pastellgul bukse! Storebroren utbrøt umiddelbart: "Nei, E..., det er helt uaktuelt." Det var akkurat hva jeg selv tenkte også. Skal jeg liksom sende han på skolen i klær som ser ut som et hentesett til ei nyfødt lita tulle?! Jeg tok en halvpedagogisk variant hvor jeg sa at slike lyse farger blir så fort skitne ... :sleip:
Han gikk med på å velge mørkere farger, og det ble burgunderrød til genseren og mørk grønn til buksa.

Var jeg kjip? Hadde dere satt dere ned å strikke i rosa og pastellgult til en gutt på seks?

vimjer er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:38.