Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Har du blitt hersket med/trakassert på grunnlag av kjønn, i arbeidslivet?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Se resultatene: Har du blitt utsatt for hersketeknikker basert på kjønn, i arbeidslivet?
Nei, aldri 33 33,00%
Ikke nevneverdig 28 28,00%
Før, men ikke nå lenger 24 24,00%
Ja, rett som det er 15 15,00%
Deltakere: 100. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-01-08, 22:16   #10
Hasselnøtt
Sliter med tastaturet

Hasselnøtt sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Har du blitt hersket med/trakkasert på grunnlag av kjønn, i arbeidslivet?

Jeg har ikke opplevd det sånn når det gjelder kollegaer og ledere, til tross for at jeg har jobbet i veldig mannsdominerte bransjer. Samtidig vet en jo aldri hva en har gått glipp av. For alt jeg vet kan det hende jeg hadde tjent mer eller fått bedre stillinger dersom jeg hadde vært mann.

Imidlertid har andre jeg har støtt på i jobbsammenheng (leverandører) hosta opp en og annen lett gjennomskuelig greie, som for eksempel å kalle meg "frøken", eller de har tatt det for gitt at jeg har vært sekretær.

Hasselnøtt er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:36.