Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold > Madam Mims oppskriftsforum

Et spørsmål om hjemmelaget limonade

Madam Mims oppskriftsforum Har du noen gode oppskrifter å dele, eller er på jakt etter noen gode oppskrifter? Da er dette det rette forumet.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-02-08, 22:15   #1
Gaia
villende

Gaia sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 249
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Et spørsmål om hjemmelaget limonade

Jeg har fått dilla på hjemmelaget limonade og har de siste ukene brukt utallige kilo sitroner på å lage deilig, leskende sursøt drikke. For å slippe å måtte lage nytt annenhver dag tenkte jeg at jeg skulle være lur og bruke juicemaskinen min til å lage sitronjuicen, sånn at jeg kunne presse ganske mye juice i slengen. Problemet er at denne smakte mye mer beskt enn sitronjuicen som jeg presser for hånd. Kan det ha vært en dårlig sitron som forårsaket det, eller er det noe ved juicemaskinen som gjør juicen mer besk enn hvis jeg presser for hånd? I så fall tror jeg at jeg må låne mammas elektriske juicepresse frem til dillen går over, for jeg kan vri på meg senebetennelse med alle de sitronene jeg trenger for å dekke behovet mitt for tiden... Noen som vet?

Gaia er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:59.