Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Da har pinjata vandret til de evige jaktmarker ...

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-02-08, 22:06   #1
Svanen
trenger lading

Svanen sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oppland
Blogginnlegg: 61
Svanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner til
Standard

Da har pinjata vandret til de evige jaktmarker ...

I går var dagen eldste har gledet seg til i mange måneder....
Karnevalbursdag med pinjata!
Ei venninne tipset meg om å "skade" bamsen litt på forhånd... Hun hadde laget pinjata for noen år siden, og ungene fikk ikke hull på den. Jeg hadde gått i samme felle, laget den altfor solid. Så jeg rispet han med tapetkniv (huff, følte meg som en morder!) mange steder rundt magen for å gjøre han litt sårbar.... Så tre lag avis ble litt mye

Her aner bamsefar ingen ting om hva som skal skje.... (se, han er så glad, enda jeg har kuttet han i magen!)

min flaggermus på sitt første forsøk....

Midt i den andre runden fikk klassens korteste elev skikkelig taket på det, og godisen raste i gulvet! (og jeg fikk nesten stokken i hodet )

Ikke anbefalt å gjøre dette innendørs, men det gikk bra altså.... bare å holde ungene noen skritt bak... (og ha en besteforeldre som passer på hvert av dørene....)

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:48.