Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Jeans-hjelp

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-02-08, 18:24   #1
Jålebeinet
med tunga på styret

Jålebeinet sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Jålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de fleste
Standard

Jeans-hjelp

Mitt eneste par jeans (som passer etter røykestoppen) tok kvelden i ettermiddag, dvs. de spjælet over kneet. Jeg var med i forrige runde (les: 80-tallet) når det var pop å gå med revnede olabukser, og må derfor ut og kjøpe nye i morgen . Så var det modell da, jeg liker egentlig ikke å kjøpe bukser, finner aldri noen som passer. Jeg bruker 36" i bena, tipper at 34" passer i livet(), trekker mest over stussen og lårene. Liker bootleg-typen, er ikke glad i de som er supersmale i beina.

Så, noen som har tips om hvor jeg bør starte? Jeg kan legge til at jeg har en avtale i morgen øverst i Bogstadveien, med en venninne som etter eget utsagn stiller med topptrimmet bankkort .

Alle (seriøse) innspill mottas med

Jålebeinet er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:12.