Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Informasjon

Forumet er oppgradert. Hva er nytt?

Informasjon Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger.

 
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-02-08, 16:02   #21
noen
This is normal!
 
noen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Utenfor Sverige
Innlegg: 10.437
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Forumet er oppgradert. Hva er nytt?

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Jeg bare spør; føler ikke alle nye på et forum seg noe utenfor i starten og er det ikke deres oppgave å bli bedre kjent med brukerne med alt det innebærer? For slik jeg leser enkelte så skulle man tro at det ikke går an å ha noe internt, fordi noen nye kan føle seg utenfor. Er det slik i RL også, eller er det bare i VR at man omtrent forventer å bli kosemoset med fra første stund?

Jeg vet ikke om det er meg du refererer til, men jeg forventer i hvert fall ikke å bli kost med fra første stund og jeg tror jeg gjør mitt for å gjøre meg kjent og finne min plass på FP. Dessuten synes jeg det er helt ok at noen vil begrense tilgang til bloggen sin osv. Jeg er bare ikke tilhenger av for mye begrensninger, grupper med "tilgangskontroll" e.l. Jeg synes det virker unødvendig og at forumet er mer avslappet og trivelig uten rett og slett.

noen er ikke aktiv   Svar med sitat
 

Emneord
avsporing, foruminfo, forumoppgradering, taggefjas


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:46.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no