Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Dyre eller rimelige ansiktskremer?

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-11-06, 03:59   #14
Amelie
Med & uten trylleformel.

Amelie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 8
Amelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Dyre eller rimelige ansiktskremer?

Opprinnelig lagt inn av Gerbera, her.

Jeg er heldig og har en søster som jobber på apoteket, så jeg får det litt billigere

Foreløpig veldig fornøyd, synes produktene lukter godt (balmen er veeeeeldig lik Decleor sin altså!), kremen er litt tykkere i konsistensen enn Decleor sin Hydra Floral som jeg har pleid å bruke, men det går fint alikevel, jeg var redd den kanskje ble litt for fuktrik for meg.

Deilig rensegele også, synes serien godt kan anbefales, og er en fin erstatning for Decleor.

Nå har jeg fått masse Darolys-produkter i bursdagsgave av min kjære:
Dagkrem, Nattkrem, Rens + kjøpt øyekremen + essensiell hudolje (30% rabatt nå).
Har også fått tester på tonicen og balmen, tonicen er kjempebra men hva bruker du Balmen til? Tror du den kan brukes som kuldekrem til en 2åring?

Syns produktene er kjempedeilige og er veldig fornøyd. Eneste jeg er litt usikker på, er scruben, syns den virket for mild, kjente knapt kornene.

Takk for tipset, iallefall!

Amelie er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:18.