Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hva skal du kjøpe i julegave til mannen?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-11-06, 10:35   #18
Gerbera
Bør lage seg en tittel selv

Gerbera sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Viken
Gerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva skal du kjøpe i julegave til mannen?

Mannen skal få kombinert slipe og sveisemaske til å ha på hjelm
Jeg har bestilt hørselvern med bluetooth, medhør og radio også, men den tror jeg ikke kommer i tide, så det får bli bursdagsgave i steden.

Klær, klokker, sko osv blir liggende ubrukt.

Verktøy og tilbehør er en sikker vinner, i fjor fikk han oppladbar arbeidslampe. Det var faktisk det eneste i hele verden han ønsket seg, så jeg kjøpte den.

På julaften så jeg en helt maken pakke, til mannen fra julenissen. Jeg skjønte lunta, og ansiktsuttrykket hans når han åpnet pakken fra meg, var ubetalelig
Han hadde trodd han ikke kom til å få den, og hadde kjøpt en selv. Han prøvde å gjemmer pakken fra seg selv, men jeg sa jeg kjente igjen esken, og da måtte han innrømme det. En litt flau mann, har lovet å kjøpe gaver til seg selv etter jul, i år.

Gerbera er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:12.