Sv: Hvor lykkelig er du?
Syns det er vanskelig å svare. På den ene siden har jeg det så bra som jeg aldri har hatt det før. Jeg har endelig finni en mann som respekterer meg og har vist meg at det fins snille menn. Han gir meg så utrolig mye og jeg har det vanvittig bra sammen med han. Jeg har tre flotte unger som forguder kjæresten min. Jeg venter mitt 4. barn og gleder meg over de små bevegelsene som har startet i magen, ingen følelse er bedre enn den.
Det som drar ned er min fysikk. Jeg er sykemeldt på 4.mnd pga mange uforklarlige plager som legen ikke finner ut av. Det tar tid å komme videre innenfor utredningen og det sliter på. Jeg er ganske ny i jobben min og liker ikke være borte fra den. Jeg har begynt å innse at jeg ikke kommer meg tilbake i jobb før permisjonen og det sliter litt på samivttigheten min.
Jeg tror jeg lander på en 8'er, men tar man bort helsen min så sprenges skalaen.