Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Forrige ukes sykehuset; flytte pasienter med smerter

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-03-08, 20:08   #1
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Forrige ukes sykehuset; flytte pasienter med smerter

Så webepisoden nå nettopp. I denne flyttet de en gammel mann fra et sykehjem til sykehuset for å bytte kateter. Hva slags type kateter sa de ikke noe om, jeg antar det kan være noe annet enn for urin?
Anyway; denne mannen hadde liggesår og hadde tydelig utrolig vondt. Så hvorfor flytte han? Om det er et urinkateter det er snakk om, så bør vel det kunne legges inn av pleier på hjemmet? Eller er det ting som kan gjøre at det er vanskelig, type svulster eller lignende?

Iallfall; bør det ikke gå an å flytte inngrep til pasient fremfor pasient til inngrep i enkelte tilfeller? Jeg syns det er helt utrolig at denne mannen ble flyttet på. Over på hard båre med de sårene. De liggesårene jeg har sett i korsrygg/rompe har vært helt jævlige, å leve med noe sånt, fatter ikke at de klarer.

Jeg sitter nå hvertfall igjen med en bismak i munnen for hva helsenorge gjør iblant.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:49.