Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Anbefal meg en vogn!

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-03-08, 20:50   #11
Lykketrollet
Jeg ble frisk!!

Lykketrollet sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Lykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Anbefal meg en vogn!

Den quinnyvognen tipper veldig lett er min erfaring. En venninne har den til sønnen sin, og hun skal bytte den ut før han begynner i barnehagen. Hun tør rett og slett ikke ha han alene i den, tør ikke gå 2 meter fra vognen med ungen i.

Teutonia spirit s3 er en kjempelett og god vogn!
Vi var veldig fornøyd med den, men solgte den for litt siden fordi jeg syns den er lite lun (og fordi jeg måtte selge en fordi jeg hadde to vogner).

Har hatt en god del vogner (6-7stk) og har hele tiden endt tilbake til gode gamle 4hjulingen.

Bugaboo ser veldig god ut da, den har jeg ikke prøvd
Jeg har sneket litt på maxi cosi mura også, men klarer ikke bestemme meg for om jeg liker den eller ikke.

Lykketrollet er ikke aktiv   Svar med sitat

Emneord
bakovervendt, ergonomisk, fargeanalyse, forovervendt, klassiker, lilleleopose, pimpa buggis, polhandling, skinnpose, sove, vogndilla, voksipose

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:43.