Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Anbefal meg en vogn!

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-03-08, 21:16   #11
Bergensis
Ventar stadig på vår

Bergensis sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Bergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Anbefal meg en vogn!

Opprinnelig lagt inn av Mikkeline, her.

Vi har vært veldig fornøyde med Quinny Freestyle 3XL. Den er lett og grei å trille, veldig enkel å slå sammen (og den blir overraskende liten sammenlagt).
Bagen er ikke stor, men jeg synes ikke den er så fryktelig liten heller. Jeg har brukt den til mine var 7 og 8 måneder. Nå skal det sies at jeg bor i Bergen, og at vintrene her ikke er like kalde som Østlandsvintre. Behover for voksi eller lignende har ikke vært tilstede hos oss.

Me var egentlig fornøyde med vår Quinny, men den var håplaus å slå saman og tok mesteparten av bagasjerommet vårt (har Avensis stv). Bagen var heilt grei for oss som fekk barn tidleg i april. Han låg vel i bagen til han var 5 mnd. gamal eller så, men da hadde me ikkje behov for anna enn tynt teppe og lammeskinn.

I forhold til dine punkt, Mim, så er det vel Teutonia Spirit S3 eller TFK som stettar dine krav. Ver obs på at Teutonia Spirit S3 som selges i butikkar her i Norge ikkje har håndbrems. Om du kjøper frå www.lilleprinsen.no eller importerer sjølv får du håndbrems på.

Emneord
bakovervendt, ergonomisk, fargeanalyse, forovervendt, klassiker, lilleleopose, pimpa buggis, polhandling, skinnpose, sove, vogndilla, voksipose

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:56.