Sv: Anbefal meg en vogn!
Opprinnelig lagt inn av Mikkeline, her.
Vi har vært veldig fornøyde med Quinny Freestyle 3XL. Den er lett og grei å trille, veldig enkel å slå sammen (og den blir overraskende liten sammenlagt).
Bagen er ikke stor, men jeg synes ikke den er så fryktelig liten heller. Jeg har brukt den til mine var 7 og 8 måneder. Nå skal det sies at jeg bor i Bergen, og at vintrene her ikke er like kalde som Østlandsvintre. Behover for voksi eller lignende har ikke vært tilstede hos oss.
Me var egentlig fornøyde med vår Quinny, men den var håplaus å slå saman og tok mesteparten av bagasjerommet vårt (har Avensis stv). Bagen var heilt grei for oss som fekk barn tidleg i april. Han låg vel i bagen til han var 5 mnd. gamal eller så, men da hadde me ikkje behov for anna enn tynt teppe og lammeskinn.
I forhold til dine punkt, Mim, så er det vel Teutonia Spirit S3 eller TFK som stettar dine krav. Ver obs på at Teutonia Spirit S3 som selges i butikkar her i Norge ikkje har håndbrems. Om du kjøper frå www.lilleprinsen.no eller importerer sjølv får du håndbrems på.