Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Nespresso

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-03-08, 18:12   #32
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nespresso

Jeg må inn i Nespressotråden og skryte av min nyinnkjøpte Nespressomaskin. Da vi kjøpte hytte var det helt klart at Nespressomaskin måtte vi ha der også, men den nye er så fiiin at den blir hjemme, så går den gamle på fjellet.

Den virker helt genial; jeg fikk den demonstert i butikken. Den kom på markedet her i EU hvor jeg er på besøk igår.

Hyllen der man setter koppen kan skyves inn slik at man får plass også til feks høye thermokopper. Smart!

Men det lureste var melkesteameren. Jeg ville egentlig ikke ha dette siden aerocchinoen er så genial, men denne funksjonen var super! Det er en egen melketank som man oppbevarer i kjøleskapet, og bare dytter på plass når man skal steame og setter inn igjen når man er ferdig; selve steameren har egen renseknapp - automatisk utspyling og thats it. Ingen demontering og vasking. Og det ble veldig fint skum!

Nå gjenstår det bare å få den med meg hjem igjen. :lurer:

Sist redigert av Miss Norway : 12-03-08 kl 18:17.
Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat

Emneord
kaffe, kaffemaskiner, nespresso, nespressomaskin

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:17.