Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Emms hobbyhjørne

Noen som har trebåt?

Emms hobbyhjørne Har du en hobby? Har du laget noe fint? Vil du skaffe deg en hobby, vil du dele tips, eller spørre? Her er stedet.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-03-08, 16:05   #1
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Noen som har trebåt?

Jeg får nesten legge den her, for jeg skjønner det er en hobby mer enn en eiendel.

Vi har tittet på en trebåt, og den er så vakker, så vakker. Og jeg vet at det er myyye arbeid. Det er vel omtrent det eneste folk, inkl. meg selv, vet om trebåter.

Men akkurat HVOR mye arbeid er det? Hvor mye må man ha av forkunnskaper og hvor lett er det å tilegne seg kunnskap? Motor, elektrisk, girkasse etc. er nytt eller nyoverhalt. Skroget er helt og pent. Det er definitivt mye som kan, men ikke må, gjøres innvendig.

Er det noen som har et reelt anslag av hvor mange timer i året det er snakk om? Gjerne sammenlignet med en plastbåt/snekke.

Dere må gjerne si "myyyye", men det er ikke så fryktelig hjelpsomt, akkurat.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:14.