Sv: Foreningen for krybbedød? Bare tull eller?
Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.
Jeg er overbevist om at de bruker (brukte) navn og nummer fra Libero eller lignende. Slike man kan registrere seg hos når man venter. Jeg støtter dem ikke.
Det gjør de helt sikkert. Det er helt vanlig at ulike firmaer og organisasjoner bytter og selger adresser til hverandre, for bruk i direkte markedsføring. Man kan be om kilde, og man kan også be om at adresse og telefonnnumer IKKE blir videresolgt.
Foreningen mot Krybbedød kjøper/bytter sikkert også telefonnummer med andre bedrifter/organisasjoner, og jeg tipper at de ikke er mest interessert i kunderegisteret til Elkjeden, liksom. Så det er nok en god del som blir oppringt fordi man (muligerns indirekte) antar at de har fått barn i løpet av den siste tiden. Men det er nok mange som også blir oppringt av andre årsaker. Som at de bor i et område der folk generelt gir mye til ulike interesseorganisasjoner.
Jeg kan ikke huske å ha blitt oppringt av Foreningen mot Krybbedød, men av et veldig masete forsikringsselskap som visste når jeg fødte, fordi jeg en gang oppga terminen til Goboken eller Sandberg forlag eller hva det nå heter.
Sist redigert av Linemix : 07-11-06 kl 08:02.
Årsak: masse skrivefeil, og det finnes sikkert et lass til...
|