Vi har inntatt Moskva!
Da var vi endelig fremme i Moskva! Vi hadde en full dag i går, med visning på noen leiligheter. En av dem var veldig aktuell, men vi har noen visninger i dag også, så får vi se hva det blir til. I leilighetene vi hadde visning på lå det igjen klær og sko i skapene, og mat i kjøleskapet, enda det var lenge siden de hadde flyttet ut. Noen ledninger stakk ut av veggen her og der.. Standarden er rimelig annerledes her enn vi er vant til! 
Ting er billig her. 2 liter Cola koster 10 kr. Bensin koster 5 kr/l. Metro koster hele 7 kr per enkeltbillett, og 1500 kr for et helt år! 
Da vi handlet på matbutikken klarte vi å karre oss helt opp i 50 kr (2 l Cola, 2 boller, 1 pk knekkebrød, 1 pk gulost og 200 g sjokolade), og da vi kom med en 200-lapp syntes kassadama det var alt for mye å skulle gi tilbake på, og ville ikke ta den i mot. Men hun hadde ikke noe valg, for det var det vi hadde. Det viser seg som regel at de kan hvis de vil. 
Ting er altså fryktelig annerledes her enn vi er vant til hjemme, men jeg er sikker på at det skal gå kjempebra! Eneste jeg gruer meg litt til nå, er at jeg ikke vet hvor mye reising og forretningsmiddager med vodka det blir på mannen.. Men det ordner seg sikkert det også!