Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > HPs vevstove

MSN-Virus

HPs vevstove Forum for datasnakk.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-04-08, 13:25   #1
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Sint!

MSN-Virus

Jeg sovnet da jeg skulle legge Liten i går kveld, og da jeg våknet igjen og gikk ned, så jeg at jeg hadde fått MSN-samtale fra ei venninne, som inneholdt kun en link til noe som så ut som et bildedelingsprogram eller noe.
Jeg pleier vanligvis å la være å åpne slikt før jeg har dobbeltsjekket pr sms med den som har sendt meg det, men denne gangen var jeg altså nyoppstått og fullstendig i tåka - så jeg åpnet den!

Jeg skjønte vel ganske fort at noe var galt, for da jeg åpnet den fikk jeg beskjed om at jeg var pålogget fra en annen maskin og måtte logge inn på MSN på nytt.

Senere på kvelden satt jeg på MSN med ei anna venninne - som hadde fått samme linken! - og hun ble avlogget i ett kjør og fikk slike meldinger om at hun var pålogget fra en annen maskin.

I dag fikk jeg også spørsmål fra enda en av mine MSN-kontakter om jeg hadde sendt henne en link...

Så nå sender altså min adresse ut dette her!

Er det "noe som går"?
Flere som er utsatt for dete?
Hva gjør jeg nå, bortsett fra å ta en virusscan?
Vil et normalt antivirusprogram ta denne tro?

Jeg liker dårlig at min adresse sender ut linker jeg ikke kan stå inne for, altså...

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:46.