Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Tinetoffs litteraturforum

Hvilke bøker leste dere da dere var tenåringer?

Tinetoffs litteraturforum Litteraturdiskusjoner, bokanbefalinger, lesesirkel mm

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-09-06, 09:47   #11
amylin
One of These Days

amylin sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 246
amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg leste masse i ungdomstida mi. Leste Evi Bøgenæs, Agatha Christie, Lars Saabye Christensen og Frøken Detektiv, Fem-serien, men også "Å være ung er for jævli", "Men tankene mine får du aldri", "Kjære Timo", "Pakkis" og det meste. Jeg slukte Sagaen om Isfolket på to uker. I dag skjønner jeg ikke hvorfor jeg var fascinert.

Husker at jeg også begynte prosjektet med å lese alle bøkene på biblioteket. Jeg startet på A og kom meg vel til D eller E, tror jeg. Egentlig hoppet jeg over noen bøker og leste de andre. Husker at jeg syntes det var så kjedelig en periode, for jeg hadde lest omtrent alle bøkene på filialen i nærheten.

Maria Gripe leste jeg masse av.

amylin er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:22.