Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hva gjør man når man er invitert bort til jul

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-11-06, 09:39   #29
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva gjør man når man er invitert bort til jul

Opprinnelig lagt inn av safran, her.

Er det vanlig at man sliter med å svelge ulike typer mat når man er voksen? Nå spør jeg ikke for å være frekk, men fordi jeg lurer veldig.

Jeg vet ikke om det er vanlig, men jeg har ihvetfall enkelte typer mat jeg virkelig ikke liker og som jeg sliter med å få ned. Det gjelder veldig få ting, jeg liker det aller aller meste, men det er da ikke slik at man nødvendigvis liker absolutt alt bare fordi man er voksen?

Jeg pleier for all del ikke å utbasunere det eller si at jeg ikke liker noe, men spiser selvfølgelig minst mulig av den maten det gjelder.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat

Emneord
klassiker

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:56.