Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Toghelvete igjen?

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-04-08, 22:48   #1
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Toghelvete igjen?

I fjor sommer var vi på tur til Oslo og tenker at vi skal det samme i år. Da tok vi toget og det var vanvittig slitsomt. Vi satt i familievogn, men der plasserte de jo all slags andre idioter enn familier og jeg følte at ungene måtte voktes med haukeblikk. Men likevel var det misnøye og mine unger er ikke særlig utagerende altså. For ikke å snakke om da vi satt sammen med en skokk tyske turister som satt og drakk.

Anyway; nå har vi fått plass på Rødhette igjen og skal altså ha oss en Oslotur. Det er halv pris med toget i forhold til fly (1600/3000), samt at vi jo da slipper utgifter til flytog og jeg er ikke akkurat rik som student i slutten av juli.

Så skal vi satse på at det blir bedre i år eller skal jeg ha lært av mine erfaringer og si som jeg sa i fjor; aldri mer!

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:35.