Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Enda en spin-off: Åpner du flasken før du har betalt?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-04-08, 01:26   #23
mkj
Off the map.

mkj sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Sv: Enda en spin-off: Åpner du flasken før du har betalt?

Hvis jeg er i butikken og det er grisevarmt og jeg skal handle mye, ja da åpner jeg heller ei vannflaske enn å bli uvel. Var det en ansatt i nærheten så hadde jeg sagt ifra. Hadde jeg med unger så kan det tenkes de fikk noe å drikke, evt noe å spise hvis det var lang kø eller lignende. Men det tror jeg ikke har skjedd.

At jeg åpner en flaske og drikker av den skjer vel typisk en gang i året eller noe.

Hvis jeg har lyst til å smake på druene så spør jeg om det, får alltid ja. Annen frukt også for den saks skyld. Handler på Meny, der står det til og med plakat om at de gjerne deler ut smaksprøver.

Sist redigert av mkj : 30-04-08 kl 01:28. Årsak: spaceknappen min er helt på bærtur.
mkj er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:52.