Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Finnes egentlig Teri Hatcher?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-05-08, 10:11   #10
Hønni

Hønni sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 38
Hønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Finnes egentlig Teri Hatcher?

Jeg synes det er leit at en tråd jeg laget kun for gøy skulle såre. Jeg av alle brude vite hvordan kommentarer på utseende kan såre. Det var en kommentarom hvor tykk jeg var da jeg var tolv som gjorde at jeg startet min spiseforstyrrelseskarriere, som jeg så vidt kom meg ut av 13 år senere. Men, jeg har tydeligvis fortsatt et ensporet syn på kropp og gjør det jeg minst av alt ønsker å gjøre , - nemlig såre noen med en sleivete kommentar.

Jeg er lei for at tråden ble som den ble.
Når jeg la den inn satt jeg faktisk å tenkte på min angst. Jeg skal muligens være med på et tvprogram og gruer meg sånn til å se meg selv på tv. Jeg gruer for å se meg selv slik andre ser meg. Redd for at det selvbildet jeg nå har bygget opp skal være falskt. At jeg har for snille briller på når jeg ser meg selv i speilet. Og da hadde det jo vært veldig fint for meg om tv la på ti kg, for da kunne jeg jo i alle fall tenke på det når jeg så tykkeHønni på tv.
Men, poenget mitt forsvant med Teri Hatcher som er like tynn på og utenfor skjermen...

Sist redigert av Hønni : 03-05-08 kl 10:41.
Hønni er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:37.