Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Har dere opplevd dette? Ang. sykt barn

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-05-08, 21:02   #1
AvivA
Prøver så godt jeg kan :)

AvivA sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bodø
AvivA er litt kulAvivA er litt kul
Standard

Har dere opplevd dette? Ang. sykt barn

Han startet i natt med å kaste opp i senga mi (ikke særlig artig men må han så må han, er jo fortsatt så liten at han ikke kan spy på gulvet når han merker at han må.) Og han har lenge hatt et lite utslett det teipen på bleien skal sitte (høyresiden) Jeg har igrunn ikke tenkt så mye over dette siden jeg reagerer på plast ting av å til (blir forferdelig prikkete av plastjuletrær) Og siden han har bleie på seg hele tiden så var dette ikke så rart, men han klager eller klør ikke så har bare fulgt med at det ikke har brutt ut skikkelig! Mens jeg var på jobb i dag, og snuppen var sammen med besteforeldrene spydde han igjen og utviklet feber (han var i fin form i morgens da jeg skulle dra så tenkte bare at i natt reagerte han sikkert bare på noe han hadde spist på kvelden så det var nok ikke noen sykdom). Vell uansett, da jeg i kveld skulle skifte på han hadde utslettet utvidet seg og spredd seg til balle området. Eller "hoppet" videre dit. slik at det er på to seperate plasser. hvis dere skjønner... (forklaring er et av mine svakeste punkt!) Og almentilstanden hans er slapp, godt humør, og bare kosegutt. Han ligger nå og sover og hadde en feber på 38,5 førr leggetid. Noen som har peiling på hva dette kan være. Han har hatt vannkopper, den barnesykdommen som gir utslett og 3 dagers feber osv. Noen som vet?

AvivA er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:12.