Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Etter å ha lest bunad/festdrakttåden ...

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-05-08, 21:16   #1
Tove
XXX

Tove sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Orkdal
Tove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de fleste
Standard

Etter å ha lest bunad/festdrakttåden ...

..så fikk jeg så lyst å vise fram min lille familie i bunadene våre. Min eldste fikk ny bunad til sin konfirmasjon, og min yngste arvet barnebunaden etter sin storesøster. Jeg og min eldste var så heldige å få bunad av mine foreldre for 10 år siden. Jeg ville slettes ikke ha bunad til min konfirmasjon, og angret veldig etterpå. Synes bunad er veldig vakkert og gleder meg til å se alle de flotte bunadskledde nykonfirmerte i 17 maitoget. Jeg tror alle jentene på skolen til min eldste fikk bunad til konfirmasjonen, og det var veldig mange forskjellige bunader. Det er bare å ha lommetørkledet klart, det kan jo bli rent for mye for en stolt og rørt mamma

Det siste bildet tok jeg med for artig. Får utrolig mange tilbakemeldinger på hvor like jeg og min datter er. Jeg ser det ikke så godt selv, men det må vel være noe i det

Vedlagte bilder
Filtype: jpg Konfirmasjon3.jpg (38,6 KB, 125 visninger)
Filtype: jpg Konfirmasjon2.jpg (56,0 KB, 125 visninger)
Filtype: jpg Konfirmasjon1.jpg (140,1 KB, 105 visninger)

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:55.