Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby

Hvordan sove mest mulig komfortabelt i telt?

Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-05-08, 09:24   #1
Ulvefar
I menneskeham

Ulvefar sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Santa Cruz
Ulvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvordan sove mest mulig komfortabelt i telt?

Opprinnelig lagt inn av Fruktflua, her.

Avsporing; Har du spesialisert deg på ulver i hovedfagsoppgaven din? I østfoldskogene, kanskje?

Nei, tvert i mot kan man nesten si: Hovedfagsoppgaven min dreide seg om effektene av sauebeite på høyfjellsøkosystemet, og var en del av et 10-års prosjekt i Hallingdal hvor sau blir holdt i inngjerdede områder med forskjellig antall sau per kvadratkilometer*.

*http://www.blackwell-synergy.com/doi...8.2006.00118.x

Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
Ulvefar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-05-08, 09:49   #2
Fruktflua
Sperret

Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Fruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de fleste
Standard

Ulvefar;

Så interessant!

Du har rett; Omtrent tvert i mot.

Fruktflua er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-05-08, 12:28   #3
Sol
Skinner

Sol sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Sol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Ulvefar, her.

Nei, tvert i mot kan man nesten si: Hovedfagsoppgaven min dreide seg om effektene av sauebeite på høyfjellsøkosystemet, og var en del av et 10-års prosjekt i Hallingdal hvor sau blir holdt i inngjerdede områder med forskjellig antall sau per kvadratkilometer*.

*http://www.blackwell-synergy.com/doi...8.2006.00118.x

Uten at jeg vet hvem av disse du er, så er jeg rimelig sikker på at du kjenner noen som står meg veldig nær.

Gammel 30-05-08, 14:44   #4
Høyt&Lavt
Stabilt ustabil...

Høyt&Lavt sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 5
Høyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Hvis det er kaldt i bakken når man bruker oppblåsbare liggeunderlag har jeg blitt anbefalt ålegge et "vanlig" (sånn gammelags vaffelmønstret ) underlag under, fordi disse isolerer mot kulde. Det finnes også oppblåsbare underlag som har kuldeisolering, men de er ofte mye dyrere. Ang størrelse og bredde o.l. kjøpte jeg et til mannen på G-sport til jul; 2 meter langt, 60-65 cm bredt og ca 7+ cm høyt fullt oppblåst. Tror det heter marka 200 eller noe sånt (og kosta 799,- ) .

Ang soveposer: Denne soveposen har glidelås rundt hele fotenden, for bedre å kunne brukes som dyne: den selges nå til 1300,- brukt på www.fjellforum.net, under kjøp&salg, (selger jpn) : Dreamcatcher 750 dunsovepose 185 cm

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:29.