|
|||||||
| Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
I menneskeham
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Santa Cruz
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvordan sove mest mulig komfortabelt i telt?
Nei, tvert i mot kan man nesten si: Hovedfagsoppgaven min dreide seg om effektene av sauebeite på høyfjellsøkosystemet, og var en del av et 10-års prosjekt i Hallingdal hvor sau blir holdt i inngjerdede områder med forskjellig antall sau per kvadratkilometer*.
|
|
|
|
#2 |
|
Sperret
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvordan sove mest mulig komfortabelt i telt?Ulvefar; |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Skinner
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvordan sove mest mulig komfortabelt i telt?
Uten at jeg vet hvem av disse du er, så er jeg rimelig sikker på at du kjenner noen som står meg veldig nær.
|
|
|
#4 |
|
Stabilt ustabil...
|
Sv: Hvordan sove mest mulig komfortabelt i telt?Hvis det er kaldt i bakken når man bruker oppblåsbare liggeunderlag har jeg blitt anbefalt ålegge et "vanlig" (sånn gammelags vaffelmønstret ) underlag under, fordi disse isolerer mot kulde. Det finnes også oppblåsbare underlag som har kuldeisolering, men de er ofte mye dyrere. Ang størrelse og bredde o.l. kjøpte jeg et til mannen på G-sport til jul; 2 meter langt, 60-65 cm bredt og ca 7+ cm høyt fullt oppblåst. Tror det heter marka 200 eller noe sånt (og kosta 799,- ) .
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|