|
|||||||
| Sportshjørnet Alt som har med sport å gjøre passer inn her. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Re: Sv: Kifs tennis-triks!Takk, Kif, nå har jeg kunnet lære min Tennis-spillende mann at han faktisk vant mot svigerinnen sin her om dagen fordi hun mistet en ball ut av lommen på sitt tennisskjørt (som forøvrig er som beskrevet over med integrert sykkelshorts (veldig smart når hun bøyer seg, for det er jo kort).)
|
|
|
#3 |
|
Truth is in the x-files
|
Sv: Re: Sv: Kifs tennis-triks!
Jeg var visst litt for kjapp med den der:
Så hvis dommeren føler at ballmistingen var med vilje, så kan man miste poeng. Poenget skal uansett spilles på nytt. I praksis så bruker man ikke denne type dømming i amatørkamper, da ligger det gjerne baller og flyter siden man ikke har ballgutten/jenter til å rydde. Hvis en ball treffer en annen ball på din side av banen taper du riktignok poenget.
|
|
|
#4 |
|
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Re: Sv: Re: Sv: Kifs tennis-triks!
Jeg er nesten sikker på at "dommeren" her ville følt det
|
|
|
#5 |
|
Truth is in the x-files
|
Sv: Re: Sv: Re: Sv: Kifs tennis-triks!
Godt!
Altså: ENTEN må man spille på ballen, ELLER så må man avbryte spillet midt i poenget og kreve omspill. Det hender faktisk at man ser denne problemstillingen i praksis i proff-turneringer. Hoveddommer må bruke skjønn for å avgjøre om spilleren skal ansees å ha prøvd å returnere (og dermed godtatt dømmingen), eller om spilleren var ute tidlig nok med protesten.
|
|
|
#6 |
|
Trallallaa
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Kifs tennis-triks!Jeg er en racer på tennis. På Wii.
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|