Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Fargete juletrelys?

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-11-06, 23:13   #1
Myrsnipa
Pen. Så det så.

Myrsnipa sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Myrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fargete juletrelys?

Hvor er Glitterchick når vi trenger henne?

Jeg melder meg i klubben som syns det er både harry og stygt.

Gammel 13-11-06, 12:33   #2
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 641
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Myrsnipa, her.

Hvor er Glitterchick når vi trenger henne?

Glitterchick to the rescue! (vi trenger en livredder-smiley)

Det å ta en tre inni stua og pynte det er så absurd i seg selv, at hvorfor ikke ta den helt ut sier jeg.

Hva som er estetisk er forskjellig fra person til person. Noen legger vekt på matching, andre legger vekt på humor, noen legger vekt på hvem som har designet det, noen legger vekt på glede, noen legger vekt på barnas ønsker osv. Jeg for min del syns personlighet og glede er viktigere enn at det ser ut som en boligannonse.

En av de opplevelsene jeg husker best fra jeg bodde i USA var når vi lille julaften kjørte til "Santas Lane", dvs. et hus i byen jeg bodde som var pyntet etter alle kunstens regler. Det lyste, det blinket, det bevegde på seg, og ungene elsket det. Og de aller, aller fleste voksne hadde også nok humor til å glede seg over fargene og lyset.

Jeg syns farger er fint. Jeg syns lys er fint. Jeg syns humor er bedre enn å forarge seg over hva naboen har. Dere kan jo tenke dere hvordan mitt juletre kommer til å se ut.

Sist redigert av Tallulah : 13-11-06 kl 15:53.
Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-11-06, 17:47   #3
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

Hva som er estetisk er forskjellig fra person til person. Noen legger vekt på matching, andre legger vekt på humor, noen legger vekt på hvem som har designet det, noen legger vekt på glede, noen legger vekt på barnas ønsker osv. Jeg for min del syns personlighet og glede er viktigere enn at det ser ut som en boligannonse.

Bra skrevet, Glitter. Jeg personlig har julepynt jeg laget i barndommen, julepynt barna mine har laget, julepynt jeg har fått fått /arvet og lys jeg har arvet, både hvite og fargede. Jeg er ikke typen til å bestemme meg for at "i år skal stilen være sølv", f.eks. Selv om jeg satser på å kjøpe kvalitet når jeg kjøper noe nytt, betyr ikke det det jeg kaster det gamle. Så snobbete håper jeg at jeg aldri at jeg blir.

Vel, jeg møter meg selv kanskje litt i døra der, for når mannen min og jeg feirer jul i hjembyen hans i England, går vi alltid gjennom nabogata (som er fullt av kommunale boliger) og ler av den glorete utendørspynting til "the lower classes". Dobbeltmoralen lenge leve!

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-11-06, 18:09   #4
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

Vel, jeg møter meg selv kanskje litt i døra der, for når mannen min og jeg feirer jul i hjembyen hans i England, går vi alltid gjennom nabogata (som er fullt av kommunale boliger) og ler av den glorete utendørspynting til "the lower classes". Dobbeltmoralen lenge leve!

Men ler man så er man jo glad! Jeg syns sånt er litt rørende jeg. Og fra et litt sånn sosialantropologisk ståsted syns jeg det er spennende. Hvordan overklassen toner ned og er høytidelige og underklassen jazzer opp og er uhøytidelige.

Gammel 13-11-06, 18:13   #5
Chanett
navnet sjemmer ingen

Chanett sin avatar

Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Men ler man så er man jo glad! Jeg syns sånt er litt rørende jeg. Og fra et litt sånn sosialantropologisk ståsted syns jeg det er spennende. Hvordan overklassen toner ned og er høytidelige og underklassen jazzer opp og er uhøytidelige.

Finnes det fortsatt klasser i dagens samfunn? Hm.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-11-06, 18:15   #6
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Berglijot, her.

Finnes det fortsatt klasser i dagens samfunn? Hm.

Nå snakket jo Divine om England. Og jeg svarte henne på det. Jeg mener også at det norske samfunnet er klasseinndelt, til en viss grad.

Gammel 13-11-06, 18:17   #7
Chanett
navnet sjemmer ingen

Chanett sin avatar

Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Nå snakket jo Divine om England. Og jeg svarte henne på det.

Nå er jeg ikke så bevandret i det engelske samfunnet, men jeg trodde faktisk at de også hadde sluttet med slikt tull.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:21.