|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Kidding, right?
|
Sv: Hvor kan jeg finne spiselige gummihaier? Og hvaler?Men du atte: Hvis du er lur så får du tak i en diiiger, blank/gjennomsiktig ildfast form eller dypt fat. Oppi dette har du forskjellige sånne geledyr og godteri som beskrevet over, og oppi heller du geleblanding - prøv deg frem med grønn og blå og en eller annen blank type (lag evt selv, det er kjempelett) og hell over. Det blir selvsagt havet når det er stivt, ikke sant - og nedi speiler alle dyrene seg. Oppå dette setter du kakeformbunnen med kaken - da har du ordnet både kake og gele på en gang.
|
|
|
|
#2 |
|
Peppy!
|
Sv: Hvor kan jeg finne spiselige gummihaier? Og hvaler?
Joda, det er planen det. Men vi skal ha kaker også. Må jo ha litt landskaper og skip og sånt. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Glamorøs
|
Sv: Hvor kan jeg finne spiselige gummihaier? Og hvaler?
Den posen med alt mulig i gele må man jo få tak i i Sverige, siden det er svensk godis. Hva heter de svenske godterifirmaene igjen? Marabou og ..?
|
|
|
#4 |
|
Passiv
|
Sv: Hvor kan jeg finne spiselige gummihaier? Og hvaler?Sjøstjerner, kanskje? Sånne sure, seige. Finnes i smågodthylla. Og sjøhester og skjell fra GuyLian: Sist redigert av Kneazle : 20-05-08 kl 21:09. |
|
|
|
#5 |
|
...
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor kan jeg finne spiselige gummihaier? Og hvaler?Jeg bruker å la krokodillene spise på seigmennene, dvs. jeg tar vekk en arm, fot - eller hodet, og legger krokodillen strategisk til. Meget populært. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Superduperaktiv
Medlem siden: Jan 2008
![]() ![]() |
Sv: Hvor kan jeg finne spiselige gummihaier? Og hvaler?Haribo, Dals og Malaco er store i Sverige. |
|
|
|
![]() |
| Emneord |
| barnebursdag, kakebaking |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|