|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Hersketeknikk?Men det er jommen ikke lett å ta tak i ting hvis det er klaging på alle kanter, og ingen konstruktive forslag. Det er selvsagt sjefens ansvar å skape et miljø der der er naturlig å være konstruktiv, men hvis man ikke får til akkurat det så er det vel mer en spesifikk mangel enn at man er sjefete og herskete. Noen ganger må man også bare skjære igjennom og si at "ja, jeg vet at noen av dere er uenige, men sånn blir det".
|
|
|
#2 |
|
Passiv
|
Sv: Hersketeknikk?
Det er mange dårlige kulturer på arbeidsplasser - klagekulturer er ikke noe særlig. Men jeg synes ikke Klara snakket om det her - mer om enn leder som var vel kontrollerende. |
|
|
|
#3 |
|
Yes, we can!!
|
Jeg syns ikke det var lett å avgjøre ut fra hovedinnlegget, om det er et tilfelle av sytete narbeidstagere eller sjefete sjef.
|
|
|
#5 |
|
flisespikker
|
Det er jeg enig i. Men det kan i alle fall høres ut til at de har en uheldig og lite konstruktiv kultur for diskusjon og vedtak, samme hvem som nå har hovedskylden.
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|