Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Grand prix 2008

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-05-08, 11:02   #1
-ea-
heimføing

-ea- sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Grand prix 2008

Polen, det var hun med fire lag brunkrem og to sett tenner?

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-05-08, 14:00   #2
Ingrid-lille
Dramaqueen

Ingrid-lille sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Nordens Paris
Ingrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av -ea-, her.

Polen, det var hun med fire lag brunkrem og to sett tenner?

Det var hun med grusom grønn kjole med en vanvittig utringing. Tipper det er mest menn som stemte på henne gitt..

Ingrid-lille er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-05-08, 14:23   #3
Kanina
Sviiisj!!

Kanina sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Blogginnlegg: 842
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg pinte meg gjennom det med skrekkblandet fryd i går! Og ja, selv mannen ble litt glad da Norge kom videre. Av de andre bidragene likte jeg best Israel og Bosnia-Herzegovina (syntes sangen var litt Ravi-aktig, og showet var faktisk litt morsomt...).
Og hun greske Britney-kopien, hun var jo helt hysterisk festlig! Jeg tror hun ligner mest på Britney når hun smiler, så derfor hadde hun et skikkelig anstrengt smil under det meste av fremførelsen

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-05-08, 15:32   #4
nikki
Bør lage seg en tittel selv

nikki sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Sørlandet
nikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Velfortjent at Norge kom videre til finalen.
Av de andre bidragene var det kun Hellas og Russland som gikk an og kanskje Israel(fikk ikke hørt hele sangen).
Finland,Bosnia og Polen sine bidrag var helt for j**lige!!

nikki er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-05-08, 22:55   #5
Fersken
Tatt på

Fersken sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Andre etasje
Blogginnlegg: 127
Fersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de fleste
Standard

Semifinale nr. 2 har ikke akkurat høyere kvalitet. Vet ikke om jeg skal le høyt eller holde for ørene.

Gammel 22-05-08, 23:57   #6
Kaija
WF: Sausnebbet

Kaija sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 120
Kaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt av
Standard

Og da var hele norden med i finalen. Gleder meg litt til lørdagskvelden jeg.

Kaija er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-05-08, 00:02   #7
GinaK
Tja...

GinaK sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Har ikke fulgt med på GP og det tok sin tid før jeg visste at dette var norges GP-sang. Har hørt sangen på P4 når jeg sitter i bilen. Synes sangen er veldig fin og husker Maria fra Idol. Hun har en kjempebra stemme. Håper hun kommer langt.

Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:27.