Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Vis meg "din" kjendiskjekkas!

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-11-06, 00:51   #81
tutta
Passiv

Standard

Sv: Vis meg "din" kjendiskjekkas!

Opprinnelig lagt inn av Elin, her.

Disse er jo ikke direkte stygge nei.... Ellers er det jammen mange av dere som har uendelig dårlig smak hva gjelder kjekkaser her. Nevner ingen, for jeg er fortsatt sjokkskadet....

Smaken som baken vettu

Gammel 13-11-06, 00:52   #82
Hønni

Hønni sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 38
Hønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ellers er det jammen mange av dere som har uendelig dårlig smak hva gjelder kjekkaser her. Nevner ingen, for jeg er fortsatt sjokkskadet....

:nyskjerrig:

Hønni er ikke aktiv  
Gammel 13-11-06, 00:53   #83
tutta
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Hønni, her.

:nyskjerrig:

abonnerer

Gammel 13-11-06, 00:56   #84
Elin
Bør lage seg en tittel selv

Elin sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Ruud Gullit! Det er mann det!

Sist redigert av Elin : 13-11-06 kl 01:01.
Elin er ikke aktiv  
Gammel 13-11-06, 01:00   #85
TGM
drømmende

TGM sin avatar

TGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg tror ikke jeg tar det så alvorlig om du ble sjokkskadet av min smak.

TGM er ikke aktiv  
Gammel 13-11-06, 01:05   #86
Frost

Frost sin avatar

Hvor: Tromsø
Frost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av TGM, her.

:skriver under:

Frost er ikke aktiv  
Gammel 13-11-06, 01:08   #87
Elin

Elin sin avatar

Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

He,he. Kanskje ikke det nei!
Jeg har nemlig en forkjærlighet for høye, veltrente sportsmenn, fremfor små tynne, pinglete skuespillere og popstjerner osv.

Det kommer mer.... dersom jeg finner bilder. Fytti katta så vanskelig det er å finne enkelte på nettet....

Gammel 13-11-06, 01:13   #88
Elin

Elin sin avatar

Standard

Matthew Fox. Ok, han er skuespiller....men KJEKK.

Gammel 13-11-06, 01:13   #89
Mani
Helt vanlig

Blogginnlegg: 1
Mani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Ellers er det jammen mange av dere som har uendelig dårlig smak hva gjelder kjekkaser her. Nevner ingen, for jeg er fortsatt sjokkskadet....

Ja, altså Macyver og han der merkelige fyren fra Skavlan.. Det er godt vi er forskjellige

Mani er ikke aktiv  
Gammel 13-11-06, 01:23   #90
Elin

Elin sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Mani, her.

Ja, altså Macyver og han der merkelige fyren fra Skavlan.. Det er godt vi er forskjellige

Nettopp!! Pluss et par tre,fire, fem til....

Gammel 13-11-06, 02:25   #91
Amelie
Med & uten trylleformel.

Amelie sin avatar

Blogginnlegg: 8
Amelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av tutta, her.

Fredrik Ljungberg

Mm, svært vakker. Men det måå da være en sammentulla sokk oppi den boxern!

Amelie er ikke aktiv  
Gammel 13-11-06, 02:50   #92
Amelie
Med & uten trylleformel.

Amelie sin avatar

Blogginnlegg: 8
Amelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

John Cusack får mitt hjerte til å slå litt ekstra!
Det er viktig at han ser både sexy og snill ut.

Amelie er ikke aktiv  
Gammel 13-11-06, 08:37   #93
Søster
kåt vikingbrud

Søster sin avatar

Hvor: Østlandet
Søster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt likt
Standard

Okei, skal prøve å være seriøs nå.
Her er hunk: (han som er bak fisken, altså, ikke prøve dere på noen triks)

Og en til:

Unger: 05 og 07. Gubbe: 77. Dugandes kone ønskes.
Søster er ikke aktiv  
Gammel 13-11-06, 09:04   #94
Linemix
Aktiv

Medlem siden: Nov 2006
Linemix er populærLinemix er populærLinemix er populærLinemix er populær
Standard

Ruud Gullit, han tenker jeg liksom bare på når kjærsten min og jeg diskuterer at vi hater (satt på spissen, da!) nederlandske fotballspillere, men ikke Ruud Gullit og Kruyfert etc.
(Van Nistelroy er nei-nei hos oss , men vi liker Mark Overmars, men han er søren meg ikke SÅ kul heller etc. Et lite puslespill av likes and dislikes på nederlandsk landslagsnivå. er det rart vi er glad i hverandre, kjærsten min og jeg ) Ellers var det et norsk barne tv som gikk for mange år siden. Det var om en fotballinteressert liten gutt fra Sogndal e.l. med pannelugg og rappende storesøster. Han hadde en geit som han kalte: Gullit! Geita mi!

Linemix er ikke aktiv  
Gammel 13-11-06, 09:07   #95
Linemix
Aktiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av søster, her.

Okei, skal prøve å være seriøs nå.
Her er hunk: (han som er bak fisken, altså, ikke prøve dere på noen triks)

Og en til:

Tihihihihi! Petter Schjerven er en ordentlig morsom fyr, med et virkelig godt-norsk-utseende. Men noen klassisk kjekkas vil jeg ikke si han er. Men absolutt good lookin' på en sympatisk måte, altså.

Linemix er ikke aktiv  
Gammel 13-11-06, 09:09   #96
Linemix
Aktiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Amelie, her.

Mm, svært vakker. Men det måå da være en sammentulla sokk oppi den boxern!

Fredrik Ljungberg var virkelig kjekk før han fylte 25, særlig da han hadde mohawk (og han spiller på riktig lag!) Men nå syns jeg han har blitt så sutrete - og tynn i luggen. Helt greit å være tynn i luggen og, altså. Men man stiller jo høyere krav til kjekkaser enn til andre. C'est la vie .

Linemix er ikke aktiv  
Gammel 13-11-06, 09:44   #97
gurgle
Inhabil

gurgle sin avatar

gurgle er populærgurgle er populærgurgle er populærgurgle er populærgurgle er populærgurgle er populær
Standard

Enig. Jammen godt smaken er som baken, for å si det sånn.

Gammel 13-11-06, 10:55   #98
LilleT
Rastløs dagdrømmer

LilleT sin avatar

Blogginnlegg: 350
LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

De jeg synes er kjekke har en tendens til å dø (eller i alle fall være døden nær) i ung alder.

Gammel 13-11-06, 11:43   #99
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av daffy, her.

Jeg og! Men Guniss, han røyker som en skrostein, og det er jo litt turnoff! :Prøver å overbevise meg selv:

Jeg driter vel i røyken, her ser vi kun på utseendet
Og han er definitivt pulbar!

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv  
Gammel 13-11-06, 11:51   #100
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Skremmern er ikke aktiv  
Lukket tråd

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:31.