|
|||||||
| Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
godt brukt
|
Sv: Barneselskap - mat til de voksne?Grr. Mim. Det er det jeg føler jeg skulle ha gjort ser du. Hadde lenge planer om en deilig salat. Men timene strekker ikke til. Har stekt en haug med kjøttboller da, som skal tres på et spyd sammen med pølsene og en marshmellow. Og hjemmelaget potetmos. De voksne kan vel spise rester av dette? |
|
|
|
|
|
#2 |
|
rakkarpus
|
Sv: Barneselskap - mat til de voksne?
Tja, de kan vel, men jeg ville syntes det var litt rart om jeg fikk servert det i en bursdag. Pizzasnurrer og salat derimot.. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
godt brukt
|
Sv: Barneselskap - mat til de voksne?[quote=Ine;1009921]Tja, de kan vel, men jeg ville syntes det var litt rart om jeg fikk servert det i en bursdag. quote] |
|
|
|
|
|
#4 |
|
rakkarpus
|
Sv: Barneselskap - mat til de voksne?[quote=Mandarin;1010155]
Jeg må innrømme at jeg ikke har barn.. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Glad
|
Sv: Barneselskap - mat til de voksne?Har de voksne vært på jobb? Om jeg kommer direkte fra jobb og rett i bursdagsselskap er jeg sulten som en ulv, og klarer meg neppe med restepølser. Eller, jeg omkommer nok ikke av sult, men hadde satt pris på om der var en hel pølse til meg også der
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|