|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Kidding, right?
|
Sv: Unødvendig å publisere sjåførens promille?Jeg synes bare så utrolig synd på foreldrene hans. De har jo også mistet en sønn som var like kjær for dem som de to jentene var sine forelde; men han døde i "vanære" og de sitter igjen med skam i tillegg til sorg. Kan ikke si jeg har sett dødsannonsen hans engang; det har nok vært en begravelse i det skjulte/i stillhet sikkert.
|
|
|
|
#2 |
|
I mål
|
Sv: Unødvendig å publisere sjåførens promille?
Ja, jeg er enig, det er skrekkelig for foreldrene, men jeg føler likevel det er riktig at det offentliggjøres, særlig når ryktene tydeligvis har gått. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
rakkarpus
|
Hvordan vet du hvor ressurssterk han var? |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg tror svært mange i Oslo-området vet hvem denne gutten var. Han har vært omtalt i pressen, og Oslo og Norge er ikke større enn at man kjenner noen som kjenner noen.
|
|
|
#5 |
|
Sånn passe sane
|
Neida, det har det ikke. Jeg har sett dødsannonsen, den sto i Aftenposten en eller to dager før begravelsen.
|
|
|
#6 |
|
aldrende
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Unødvendig å publisere sjåførens promille?Faktum er at denne gutten kjørte med svært høy promille og det fikk fatale følger. Jeg forstår at foreldrene lider, men er det grunn nok til å holde den brutale sannheten skjult?
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|