|
Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter. |
Se resultatene: Hva er familiens foretrukne ferieform? | |||
Båt |
![]() ![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
Camping (campingvogn, camplet, telt etc) |
3 | 3,03% |
Hytte |
20 | 20,20% |
Utenlandsreiser |
53 | 53,54% |
Hotell |
6 | 6,06% |
Annet |
17 | 17,17% |
Deltakere: 99. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
representert
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvilken ferieform?Vi er ikke ferie-dra-bort-mennesker, har vi funnet ut. Og skal vi være borte lengre enn 1 natt, må vi ikke ha tilgang på bil, for da drar vi hjem.
![]() |
#2 |
Sliter med tastaturet
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvilken ferieform?Vi har jo ikke vært familie så lenge, men foreløpig ser det ut til at hytte er den store favoritten. Imidlertid er vi jo snart båteiere, i tillegg skal vi utenlands i år, så du får spørre til neste år. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Fola Blakken
|
![]() Sv: Hvilken ferieform?Jeg stemte annet, for jeg ville gjerne stemme både hytte og utland. De senere årene har vi leid hytter i utlandet, og det har vært veldig vellykket. Far og mor får luftet pass og fremmed valuta, samt får høre andre språk og handle annen mat, og ungene har plass å boltre seg på, og får oppleve andre forhold enn hjemme.
![]() |
![]() |
#4 |
En skrue løs
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
![]() Sv: Hvilken ferieform?Vi elsker å feriere og jeg kan ikke velge noe spesielt. Når vi har campingvognen bruker vi den mye både i helger og ferier og farter rundt omkring til nye steder. På vinteren liker vi å leie hytte på fjellet og kjøre slalom. Ellers så liker jeg og ungene å reise på charter til syden, mannen er med, men han liker det ikke så veldig godt.
![]() |
#5 |
Peppy!
|
![]() Sv: Hvilken ferieform?Hotell i utland, tenker jeg vi sier. Eventuelt leilighet såfremt det ikke er i et leilighetskompleks, men heller som del av et hus. Jeg liker mye annet også, såfremt det ikke er primitivt. Varm dusj hver dag må til, samt gode senger og generelt god komfort. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Passiv
|
![]() Sv: Hvilken ferieform?Egentlig gjør vi ganske mange forskjellige ting i feriene, og det er lettere å si hva vi IKKE liker. |
![]() |
![]() |
#7 |
ekstremt trøtt
|
![]() Sv: Hvilken ferieform?Utenlandsferie, hotell og hytta.
Jeg mener også dette, men i påska ga jeg etter og ble med til en ferieleilighet som er i familiens eie. Ungene har aldri kosa seg så mye på tur som på denne ferien og jeg har nok aldri slappet så av med ungene på tur.
![]() |
#8 |
Passiv
|
![]() Sv: Hvilken ferieform?
Jeg skulle kanskje ha fremhevet ordet fellesferien bedre - jeg tror ikke jeg noen gang vil reise dit i skolens sommerferie - selv om ungene helt sikkert ville ha kost seg masse. |
![]() |
![]() |
#9 |
blid
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Hvilken ferieform?Sommerferie for oss har de siste årene vært Syden-tur med familiehotell, strand og basseng. Etterhvert som ungene har blitt større, så legger vi inn flere utflukter/opplevelser på turene.
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|