Sv: Hvem er med på ei sukkerfri uke?
Opprinnelig lagt inn av Meta, her.
Jeg er med! Og så stemmer jeg for litt lørdagsgodis, det syms jeg vi må ha. Men hva er reglene; er det lov med f.eks sukkerholdig syltetøy på skiva, den slags ting?
Opprinnelig lagt inn av Selma, her.
Oi - her burde jeg absolutt være med. Men hvor streng er definisjonen sukkerfri? Uten godteri, sjokolade, is, kaker og brus? Eller absolutt sukkerfri - dvs ingen matvarer med sukker?
Opprinnelig lagt inn av Alexy, her.
Dette vil jeg være med på! Ei uke er overkommelig, men resten av året. 
Sukkerfritt, da tenker vi på usunne ting som godter, kaker, brus? Ikke sånne "vanlige" ting som frokostblandinger, syltetøy?
Og er det lov med Pepsi max?
Opprinnelig lagt inn av Ms.Lee, her.
Kan man drikke sukkerfri brus og spise chips? 
Vi kan jo sette reglene litt hver for oss, men for min del, kommer jeg til å tenke på sukker i form av godteri/kaker/brus osv. Dvs at sukker i te er ok og litt syltetøy på brødskiven også er det.
Jeg kommer til å la være pepsi max og potetgull også, for det blir liksom litt kræsj med den sunne linjen jeg ser for meg.
Jeg sitter og drikker opp cola og tømmer lagerne her, for å kvinne meg opp til mandag.
Kommer til å lage en ny tråd, der alle lager kun ett innlegg hver som vi oppdaterer hver dag. Dersom vi ønsker å skravle om hvordan det går og hva vi skal gjøre idet vi er i ferd med å rive av oss håret, så kan vi gjøre det i denne tråden. Høres det ok ut, eller tungvindt?