|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Nye muligheter :o)
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvordan avvenne henne fra suging på tommelen?Det er ikke gunstig at et barn suger på totten, spesielt ikke etter 3-årsalderen. Og kjeveortopedisk behandling er dyrt - det gis ikke gratis tannregulering i den offentlig tannhelsetjenesten, men folketrygden yter refusjon til barn/ungdom som må ha regulering. Men likevel - det blir penger av det.
|
|
|
|
#2 |
|
Har tro på forbedring
|
Sv: Hvordan avvenne henne fra suging på tommelen?Om hun kun totter med koseposen i nærheten, så er det vel den som må bort da....Hun kan godt sende den til noen (ja, smokker går jo til sabeltann)
|
|
|
#3 |
|
Kor e alle helter hen?
Medlem siden: May 2007
Hvor: midt i bakken
Sv: Hvordan avvenne henne fra suging på tommelen?Jeg har en 5 åring som har brukt tommelen ekstremt mye om kvelden/natten. Jeg var inne på tanken om å bruke go' negl, men det er ikke anbefalt for så små barn |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvordan avvenne henne fra suging på tommelen?
Å? Det har jeg ikke fått med meg. Vet du hvorfor? Jeg tror ikke Storesøster suttet på totten m/go'negl mer enn 5 ganger, så det går nok bra med henne.
|
|
|
#5 |
|
Kor e alle helter hen?
Medlem siden: May 2007
Hvor: midt i bakken
Jeg husker ikke helt hva det var, men det var noe med noen av virkestoffene som ikke var gunstig for barn. Jeg ser forøvrig at apotekene nå skriver at det ikke er anbefalt for barn under 3 år. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Storesøster var vel 3 år og noen dager da vi begynte, så da var det vel greit, da.
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|