Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Homeparties

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-05-08, 00:39   #1
Tertit
Stort sett blid

Tertit sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Nordmøre
Tertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt likt
Standard

Sv: Homeparties

Jeg har vært på mange forskjellige partyer. Vanskelig å si nei når venninder spør veeeldig pent. casa, Cacas, Perfect Home, veskeparty, smykkeparty, dildoparty, Volare, microfiberprodukter, sminkeparty, klesparty, undertøysparty, tupperware, et hvorde solgte treleker... Det var det jeg kom på nå.

Gammel 27-05-08, 09:29   #2
Veronal
Etylbarbital

Veronal sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tertit, her.

Vanskelig å si nei når venninder spør veeeldig pent. [...] dildoparty

Jeg har faktisk aldri blitt invitert på homeparty heller, men å si nei til noe sånt hadde vært det aller, aller, aller enkleste jeg noensinne hadde foretatt meg.

Gammel 27-05-08, 17:01   #3
Susse
Gal kattedame

Susse sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg går alltid hvis det passer sånn. Synes det er hyggelig og sosialt. Ikke alltid jeg kjøper noe.
Liker best klær, hudpleie, smykker og interiørpartyer.

Gammel 27-05-08, 17:10   #4
Acsa
Audacious

Acsa sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: The immoral high ground
Blogginnlegg: 237
Acsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg går bare hvis jeg kan tenke meg å kjøpe noe fra produsenten. Og én gang av sosialt strategiske grunner, og det backfired kraftig.

Gammel 27-05-08, 17:10   #5
Hobbes
Snikende tiger

Hobbes sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 232
Hobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Det kommer an på hvem som inviterer. Jeg har vært på et duftlysparty hos ei venninne, og det var skikkelig hyggelig. Max 10 minutter presentasjon, en god runde på lysene, og så var det mat. Etterpå ble vi en liten gjeng igjen og så på film.

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:24.