|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Pen. Så det så.
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: "Perfekte mødre"Jeg hadde skrevet et langt svar her, men kjente at jeg ikke gadd.
|
|
|
#3 |
|
flisespikker
|
Sv: "Perfekte mødre"Det er litt for mange ting på én gang man kan diskutere her, jeg mistenker at det blir vanskelig å få en saklig tråd (i alle fall i den retningen du hadde tenkt
|
|
|
#4 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: "Perfekte mødre"
Vet du, akkurat det hadde jeg og....men så tenkte jeg akkurat som du, at nei, alvorlig talt, jeg gidder ikke. Er ikke dette temaet gjennom og fra ende til annen utdebattert liksom? Omtrent som amming vs. morsmelkerstatning m.fl. andre temaer.
|
|
|
#5 |
|
godt brukt
|
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Aktiv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() |
Nå var det faren til barnet som ga henne erstatningen, og selvsagt kunne ikke han vite at hun fikk en allergisk reaksjon. Poenget var, og det ser du også om du ser hvilket innlegg jeg siterte, at det er bare en gang som skal til, om barnet har en allergi. |
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|